Saturday 9 April 2011

"MINDA" Terbuka . "BAKAT" Terbongkar . "ALASAN" Terluka

Petikan Ungkapan Program C.T.S dari Mentor, AT181mentorship :-
"Kita sendiri sedia maklum, ayat-ayat di dalam Quran menyatakan bahawa sesuatu yang menimpa manusia adalah berpunca daripada diri sendiri, dengan izin Allah. Jika pilihan kita KEJAYAAN, ia bergantung kepada diri sendiri. Jika pilihan kita KEGAGALAN, ia bergantung kepada diri sendiri. Pendek kata, pilihan ini lahir dari fikiran dan tindakan kita yang diberikan nama MANUSIA. Justeru, jika nama kita MANUSIA, maka kitalah yang membuat penilaian untuk 'diri' sendiri. Manusia perlu berusaha mengubah 'diri' sendiri. Akhirnya, manusia akan mengakui yang ia berupaya memilih untuk berjaya. Semuanya bergantung kepada diri sendiri".
AT181mentorship satu-satunya program yang menguasai MINDA anda dan seterusnya anda BERTINDAK untuk menguasai BAKAT yang ada dalam 'diri' anda. JANGAN biarkan BAKAT anda terpendam tanpa diselongkar rahsia & keajaibannya. BAKAT anda yang mengghairahkan 'diri' anda untuk BERTINDAK. ALASAN anda pasti hilang ditenggelami oleh aura diri sendiri. Bagaimana?
Temui kami melalui Jelajah Borneo C.T.S selama 2hari untuk selongkar BAKAT anda, daftar segera paling lewat 30hb Mei 2011 sebelum PENUH  : 

AWAS!!! "MINDA" Terbuka "BAKAT" Terbongkar "ALASAN" Terluka

Tarikh / Masa : JUN - 18hb (Sabtu) jam 8.00pg - 5.30ptg; dan
                                      19hb (Ahad) jam 8pg - 1ptg
Yuran               : RM20 sahaja 
(makanan & minuman disediakan sepanjang seminar)
Lokasi              : Merdeka Palace Hotel, Kuching
Info Line          : +6019 3211 181

(Zon Kuala Lumpur)
AT181mentorship
Coaching . Training . Support

No comments:

Post a Comment