Thursday 14 April 2011

Apa Kata Mereka?

Satu-satunya Program Mentor terulung dan terbukti hebat, transformasi diri kita kepada APA YANG KITA MAHU. Program ini telah melahirkan ribuan insan yang berjaya mengenali dan membuat perubahan diri mencapai Impian dan inilah PELUANG bagi yang sering kali GAGAL dalam apa yang mereka inginkan sama ada dalam kerjaya, perniagaan dan apa jua bidang. Apapun latar belakang anda, mari bersama kami dengan 3 pendekatan unik Coaching . Training . Support :
Tarikh : 
18 Jun 2011 (Sabtu)
Pendaftaran Hari Pertama : 7.30am - 8.30am
Jadual "Workshop" : 8.30am - 5.30pm

19 Jun 2011 (Ahad)
Pendaftaran Hari Kedua : 9am - 10am
Jadual "Workshop" : 10am - 3pm

Lokasi : Merdeka Palace Hotel, Kuching, Sarawak

Yuran : RM20 harga promosi (Terhad untuk 100 peserta sahaja)

Pendaftaran : InfoLine +6019 3211 181 / +6019 3221 181


"MINDA TERBUKA . BAKAT TERBONGKAR . ALASAN TERLUKA"

Apa kata mereka (antara TESTIMONI PESERTA) :

Wahida Wahidi (Pengarah Urusan) : Mengalami sejarah sebagai bekas Pesakit Kanser Ovari bukanlah perkara mudah yang boleh dilupakan, kesannya masih ada sehingga sekarang. Kekuatan dalam diri perlu ada, keputusan tepat untuk menghadiri AT181mentorship Programme merupakan pengalaman yang sangat-sangat hebat. Transformasi dari dalam diri saya telah mengeluarkan aura positif dalam apa jua yang saya lakukan mahupun dalam aktiviti seharian, pulangan yang tinggi ''RM" dalam syarikat saya & mempunyai komuniti yang memahami dalam program ini. Anda tidak keseorangan, segalanya sangat-sangat HEBAT!
Kunaini Bohri (Guru) & Shahril (Jurutera) : Kami mengalami transformasi diri yang sangat positif dan satu kerugian yang amat besar jika anda tidak MEMBONGKARKAN bakat terpendam dalam diri anda. Mentor-mentor dan komuniti yang sangat hebat dalam program ini membantu kami menjadi seperti apa yang kami impikan. FIKIRKAN BOLEH!
Abdullah Sandi (Pembantu Perubatan) : Program ini telah berjaya mengubah cara pemikiran tentang WANG dan KEKAYAAN yang tidak pernah diimpikan sebelum ini. Hasilnya, aura positif yang lahir dari program ini telah mencapai impian saya untuk memiliki kereta idaman 1keluarga, Toyota Alphard. Alhamdulillah, terima kasih AT181mentorship!
"Kami mengalami keyakinan yang sangat tinggi, lebih bersemangat, tanpa tekanan disekeliling, semakin positif tentang kekayaan dan kejayaan dan PALING SERONOK kami bersama dalam 1komuniti AT181mentorship yang sentiasa bersama-sama walaupun ke luar negara. Kami kongsi keseronokkan, suka, duka bersama bagai sebuah keluarga besar.
Rugi kalau anda lepaskan peluang menyertai Program hebat ini. Jom! LAYAN..."


NANTIKAN YANG SETERUSNYA, APA KATA MEREKA?

No comments:

Post a Comment